Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Panfus egna bloggare

Av Panfus egna bloggare - 8 augusti 2012 11:42

När Mollsaans skriver har hon denna färgen

När Zyggy skriver har han denna färgen

När Isidorr skriver har han denna färgen

När Nottan skriver har hon denna färgen

När Amandy_Pandy skriver har hon denna färgen

 

Hej alla underbara pandor i Panfu! Ser ni vad vi har skrivit där högst upp? Vi alla fem bestämde vilka panda-färger vi vill ha när vi skriver. 

 

Precis. Vi valde efter våra favoritfärger. Vi hade lite svårt att komma på efter vilket tema vi skulle ha. Tillslut kom Zyggy på den bästa idéen av oss alla. Vi skulle ha våra favoritfärger.

 

Vi alla komma blogga så ofta vi kan. Antingen så bloggar vi alla eller så bloggar bara en av oss.

 

Precis, och innan ni alla börjar fråga. Nej, vi är inte syskon! Vi är bara jättebra vänner. Vi är inte syskon, bara bästa kompisar.

 

Japp. Men vi orkar inte blogga så mycket nu har vi alla kommit överrens om. Ni får ursäkta, men nu ska vi spela Panfu.

 

Hålhöjd,

Mollsaans, Nottan, Zyggy, Isidorr och Amandy_Pandy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Mollsaans

Hej! Jag heter Mollsaans, och jag spelar Panfu. Min favoritplats i Panfu är sjön och jag jobbar i Glassbaren. 

Zyggy

Hej! Jag heter Zyggy, och jag spelar Panfu. Min favoritplats i Panfu är San Franpanfu och jag jobbar i Djuraffären.

Isidorr

Hej! Jag heter Isidorr, och jag spelar Panfu. Min favoritplats i Panfu är Ponnyhagen och jag jobbar tillsammans med Mollsaans i Glassbaren.

Nottan

Hej! Jag heter Nottan, och jag spelar Panfu. Min favoritplats i Panfu är Slottet och jag är städerska i Slottet.

Amandy_Pandy

Hej! Jag heter Amandy_Pandy, och jag spelar Panfu. Min favoritplats i Panfu är Biblioteket och jag jobbar där.

Fråga oss

0 besvarade frågor

Kategorier

Mollsaans

Zyggy

Isidorr

Nottan

Amandy_Pandy


Ovido - Quiz & Flashcards